local hunterShootPoints = 10 local DDwin = 1 local V = 10 -- csak egy beallitas, kesobb lehet jobb lenne allitani local avgTime = 0 local varTime = 0 function calledWhenRaceStarts() if mysql_query(handler, "SELECT COUNT(*) FROM tops WHERE this_is_this_map") == (1 or 0) then -- Ha 1 top van csak, nincs variancia, szal az se jo avgTime = 0 varTime = 0 return end local result = mysql_query(handler, "SELECT AVG(time) FROM tops WHERE this_is_this_map") avgTime = toNumber(result) local result = mysql_query(handler, "SELECT VAR_POP(time) FROM tops WHERE this_is_this_map") varTime = toNumber(result) end function calculatePoints(rank, pc, mode, time) if not pc then pc = g_playerCount end if not mode then mode = g_mode end local points if mode == 1 then -- Race if (avgTime == 0 or varTime == 0 or time < avgTime) points = 1 else points = exp((time - avgTim)^2 / (2 * V * varTime)) end elseif mode == 2 then -- DD -- Gyakorlatilag atlagosan annyi pontot kap igy vki, ahany embert lokott le, ugy normalva, hogy ha nyer, kap DDwin*lelokott pontot. Nem mindig ad annyit, csak atlagosan nehany kor alatt elvileg. A campelokkel szemben nem mukodik, aki campel, es elfut a game elol, az tobb pontot kap igy mint amennyit megerdemel. points = math.round(DDwin * log2 (3*pc/(4*rank - 2)), 2) elseif mode == 3 then -- DM -- Meghalt DM-en hunter elott, itt is fuggetlenek a jatekosok, szal csak az idotol fugg a pont points = math.round(time/avgTime, 2) end return points end function felvetteAHuntertDMen(time) if (avgTime == 0 or varTime == 0 or time < avgTime) points = 1 else points = exp((time - avgTim)^2 / (2 * V * varTime)) end end function lelottEgyHuntertAHunterrelDMen() -- Le lehet loni magadat valahogy? Ha igen erdemes figyelni azt is. -- Azert sztem ne kapjn penzt, ha hunterrel autot lo le. -- Be kell allitani, hogy a hunterek kozott ne lehessen a carhide-t hasznalni, nemtom most hogy van. points = hunterShootPoints end